Över 20 års erfarenhet och 1400 lyckade projekt!

SEO DESIGN är en digital byrå med fokus på att utveckla klienters exponering, trafik och försäljning online. Genom att optimera er marknadsföring i digitala kanaler som Google, Facebook, Instagram och LinkedIn driver vi tillväxt och lönsamhet för våra kunder. Vi har över 20 års erfarenhet och fler än 1400 lyckade projekt bakom oss.

Kontakta oss

Över 1400 lyckade projekt!

Som strateger, analytiker och tekniska konsulter inom digital marknadsföring vet vi att ett bra team betyder allt! Tillsammans har vi förmågan att lyfta projekt och få dem att flyga. Vi har djup kompetens inom analys, digital strategi, SEO, paid search, paid social och konverteringsoptimering. Som byrå grundad 2003 har vi mer än 20 års erfarenhet och över 1400 lyckade projekt bakom oss. Ni är i trygga händer.

Varför välja oss?

  • Sveriges främsta SEO konsulter
  • Datadriven process & tydlig målbild
  • Team för strategi, analys och leverans i alla projekt
  • All kompetens inhouse
  • Modeller som skapar löpande tillväxt

DI Gasell

SEO DESIGN har blivit utsedda till DI Gasellföretag vilket visar att vår modell med fokus på långa kundrelationer och kontinuerlig utveckling fungerar.

Trippel-AAA

Det högsta kreditbetyg ett bolag kan få. För er som kund innebär det en partner som även är ekonomiskt stabil. Någon som funnits i 20 år och som kommer finnas kvar vid er sida.

Google Partner

Vi är Google Partner och vi jobbar ständigt med vår kompetensutveckling för att ligga i framkant med kunskap kring Googles tjänster.

Henrik Angervall & Magnus Sundelid

En av de första i Sverige inom SEO

Företaget grundades 2003 av barndomsvännerna Magnus Sundelin och Henrik Angervall. Vi var en av de första aktörerna inom SEO i Sverige. Vår långa erfarenhet i en bransch som växer explosionsartat har drivit oss till ständig utveckling. Alla medarbetare på SEO DESIGN har certifieringar inom sina olika kompetensområden. Vi är Google Premier Partner vilket är Googles högsta kvalitetsstämpel.

”Vi blev intresserade av hur det kom sig att olika webbplatser rankade högt på sökmotorn Altavista, detta var någonstans 2001-2002 och Google fanns ju knappt i Sverige då.”

Läs hela intervjun med Magnus och Henrik